09 października 2012

"Różowa pantera"

Panterka to wzór, który modny jest praktycznie zawsze i fajnie ozdobi naszą stylizację czy też doda pazura. Należy jednak pamiętać o tym, by z nim nie przesadzić. Jedna "panterkowa" rzecz w naszym stroju w zupełności wystarczy. :) Ja w mojej stylizacji do "panterkowej" bluzki założyłam malinową spódniczkę, która ożywiłam cały strój. Czarne dodatki i usta w kolorze mini uzupełniły mój zestaw.



 
 
 

 
 
 

 
bluzka - sh
spódnica - nasz sklep
buty - Ryłko
torebka nasz sklep
biżuteria - nasz sklep

21 komentarzy:

  1. ŚLICZNOTKA! Przepiękny look ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile kosztuje u Was to rozowe cudo ? Piękna spodnica ! Sa inne kolory ?

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz, połączenie idealne;)
    baaardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna spódnica, ale w koszuli się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rewelacjyne wyczucie stylu ! wszystko wuglada idelnie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze mi się podobało, dziś do mnie nie trafiłaś tą stylizacją. Ale kocham twoje włosy i śliczny uśmiech ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz świetnie !
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny fason ma spódniczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna stylizacja! Zazdroszczę Ci tego Twojego sklepu! Tyle pięknych rzeczy w nim masz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przypomniałaś mi o mojej koszulo w panterkę:)
    śliczny outfit:)
    i do tego piękna kobieta!


    http://www.my-casual-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie IDEALNIE! Sama chętnie przywdziałabym taki zestaw. :))
    Świetna koszula i spódnica. Do tego ta kokarda z tyłu... SUPER!

    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. genialna stylóweczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze. / Thank you for your comments.

Copyright © 2016 Yoshee , Blogger