15 kwietnia 2013

Ramoneska

 
W dzisiejszym zestawie wykorzystałam ramoneskę, która marzyła mi się od dawna.  Nie mogłam jednak znaleźć takiego modelu, który odpowiadał by mi w 100%.
Do skórzanych spodni założyłam cienki pudrowy sweterek, balerinki w kolorze nude i torebkę w podobnych odcieniach, która też jest moim nowym zakupem. Teraz możecie spodziewać się wiecej postów, gdyż pogoda sprzyja robieniu zdjęć. 
 
 


 
 
 
 
 
 
|ramoneska, sweterek, spodnie Nasz sklep | buty Zara | torebka Monnari Nasz sklep| zegarek Swatch|
 

20 komentarzy:

  1. czy jest możliwość aby kupić tę kurtkę przez internet od was?

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy torebka jest dostępna w sklepie, a jeżeli tak to w jakiej cenie?

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest ta kurtka!!
    podoba mi się całość!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka jest cena spodni?jakie sa rozmiary

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra zestaw :) skora i torebka sa cudowne

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kurtka :) Bardzo ciekawy zestaw

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny strój, jak zawsze. Oj, załuję, że nie mam w pobliżu Waszego sklepu..

    OdpowiedzUsuń
  8. So sexy and beautiful in leather!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Lubie takie stylizacje bo są proste, wygodne i praktyczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze. / Thank you for your comments.

Copyright © 2016 Yoshee , Blogger